aglksjgaksgd hatar rubriker :)

klockan är 01:01 och pappa är inte hemma, känns förjävligt konstigt,
för han lova mej att han skulle skjutsa mej till rese imorgon.
fast nu blir det inge kb imorgon, men har inte sagt det till han,
och endå är han inte hemma än ;s förstår inte. aja, ska typ sitta ett tag till,
sen sova. ska va med fanny imorgon, fanny karlsson.
och nu måste jag gå på toa, sen ska jag typ kila upp,
ni kan ju smsa, tittar typ på ngn film, blir nu you me and dupree.
såg lite av den igår och kom på att vi har den, men nu måste jag på toa.
BRB kommer snart (a)
back, men nu måste jag dra, pappa är tydligen på tcupen, och jag har inte vart där -.-
 haha. aja, nu kan ju smsa ni som har mitt nummer ;D

pussssssssssssssssshäj.

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: dom är skit bra :)

2010-01-16 @ 11:47:55
URL: http://jjjosefinesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0