BÄST HELG! =D

tjalol.
gävle nyss & det ägde ju med madde & emma, haha. kommer lite bilder, fast bara mobilkamera bilder, haha.
men vi ska dit imorgon också, så blir väl mer bilder då :)
men nu ska jag typ fixa lite saker,  sen ska jag höra med max om han kan prata i tlf med mej i ngr timmar.
uppdaterar säkert mer senare :)
men här är lite bilder från helgen.. haha
emma kommer döda mej för några bilder xD hahahaha.
men vi bjuder nu, fast det är bara jag som lovar det (a) haha.


lördagen med allrabästavänner..


J A G Ä L S K A R D I G B A R A M E R O C H M E R F Ö R V A R J E Å R S O M G Å R !

Kommentarer
Postat av: sofia

men gud va brun du är!

jag vill också vara brun ju haha :)



saknar dig hjärtat!

2010-01-26 @ 20:54:17
URL: http://ssofianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0