bra& dåliga nyheter!:) för mej iaf.. hah

dåliga nyheten..
SPOTIFY = VIRUS?!
det är ju ta me fan sjukt, åååååååh.
intstallerar om det trorja. kommer ju inte klara mej utan det.. hah. (se bilden)
printa aldrig bilden som kom upp VARJE gång det byttes låt/kom reklam/ jag böt låt.
det va nå sjukt drygt. aja, där stod det att det va virus i spotify, så nu rök dä!
haha. men laddar hem det snart igen :) HAHAHAHA.

braiga nyheten..
aja, nu har jag laddat hem massa låtar från blink 182, länge sen man lyssna, så nu måste jag lyssna igen.
så jävla bäst ärom. haha, och så har min pappa varit snäll och skjutsat mej så vi har handlat,
och nu jävlar har jag laddat på med festis jordgubb. hehe, 5 st.
HAHAH, jag älskar dom verkligen :D
så nu blire feta ner mej med blink 182, festis & x-box! HEHEHEHEE.
smsa om det är ngt.. btw, har haft mitt x-box i ett år nu,
och fortfarande inte testat alla spel,
känns som jag har intresse för vad min pappa köper till mej,
haha. men därför ska jag testa alla nu :D hihihihi :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick också virus på spotify idag? :o helt cpp vare... :(

2010-01-19 @ 22:20:26
Postat av: Anonym

lägg upp din spotifylista:)

2010-01-24 @ 15:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0