Coastin' On A Dream

uppdateringen suger verkligen.
men orkar inte skriva när vi har mobiltinternet..
vilket är segare än att vara i jämtland i huvudtaget -.-
hahaha, aja. inte gjort så mkt dom två senaste dagarna.
förutom pratat med älskling i tlf några x antal timmar.. hehe.
tror min familj kommer älska tlf räkningen ;)
men dom får skylla sej själv när jag får sitta här i år och dagar! ;o
har ju inget annat att göra -.- haha.
och min bror fick åka hem för ngn dag sen -.-
aja, nu ska jag ut till min släkt och spela frågespel ;)
dom skrek på mej nyss för att ''tjejteamet'' behövde hjälp.
och frågan va '' vad heter en graffitisignatur ? ''.
och det är ju självklart att jag kan ;) det heter tag. :)
jag e bara för kung, men är man bäst så är man ju ;)
haha aja, ska ut dit nu, pusssss på er!
imorgon har jag inget internet, sen åker jag hem på söndagen.
uppdaterar med säkert ngr bilder & mer text när jag kommer hem ;)
pusssssssssssar på er! :D


Jag på nyårsafton :)..
(klicka på bilden för att se den större ;)


hade lite damp igår runt 1 igår natt ;')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0