dampinlägg, bara lite damppppp, helt onödigt inlägg, men whatever :)

datorn suger, jag vill åka mer skiiiiidor, fast vill inte att det ska vara så kallt, jag har damp? jag vet inte varför jag skriver, jag har bara lust att skriva, haha. jag har inget liv, och stanna aldrig och tänker på vad jag skriver nu, det bara rullar på heheheheheheheheh, jag e bara för bäst. jag älskar max, hihi. han e bäst, och jag har fortfarande inte stantn och tänkt, inte ens suddat, haha. pusspådevrppp, haha. jag e kung på skriva ni va. haaahaahahhahahahaah. ni kanske inte förstår allt, men det här är ett helt onödigt inlägg, jag har bara lust. jag vet inte varför jag fortsätter skriva, hahahahahaahhahahhaa. i guess this is where we come tooooo... you don't have to believe me, but i won't be there when you go down, just so you know now, beliiiiiiiieve me. haha låten eeeger. tjalallalaa. nu ska jag sluta dampskriva och ta och hitta på ngt, tjalalalalalala. pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Max Joners

Haha, du är min däämpp unge:)<33333333

2010-01-09 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0