ronny hjärta ragge

du anar inte hur mkt jag älskar dej, hur mkt du betyder för mej. hur jävla mkt jag älskar att jag har en vän som dej, exakt en som dej, en som finns där och hjälper mej när jag inte vill vara ngn stans alls, en som förstår sej på en. jo jag har en sån vän, och det är du. min alldeles egna trögfattade tutt thea även kallad ronny wow nörd & mkt mkt mkt mer. allting vi delar tillsammans, jag vill aldrig förlora dej. jag ångrar vissa misstag i livet jag gjort när du varit inblandat, men är endå glad att allt skett, för det är på så sätt våran vänskap blivit så stark. alla bråk, alla misstag, alla stunder, har gjort våran vänskap så stark. en tid på våran vänskap tveka jag på verkligen allt, men bara en enda gång, och den behövdes nog. se på oss idag? så jävla bra, så jävla klockrena, du är så jävla bäst. min egna makapaka/ wowneard/ ronny/ boo/ senil/ th/ this. jag vet inte vad jag vore utan dej, du får verkligen aldrig lämna mej, vet inte vart jag ska ta vägen då, du är den som finns för mej när allting bara blir konstigt, du kanske inte alltid sitter och förklarar för mej hur värdefull jag egentligen är & sånt, men du får mej med ett leénde igen. du fick mej upp på toppen när jag låg på botten, och det spelar ingen roll vem du är, hur du är, så länge du är så som du vill vara. och aldrig blir överbitchig, räcker med att du är min lilla bitch ;) haha. ingen är så bra som du och jag tillsammans, alla minnen ååååh. du anar inte hur jävla glad jag är att jag har dej, min egna ronny våran vänskap vart ett helvete ett tag, men det har vi glömmt nu, och det är jag nå sjukt glad för, det va inte ditt fel bara, utan också mitt. fast mest hans tycker jag vi säger nu, eller vi glömmer allt, det va allas fel. ingenting kan förstöra våran vänskap nu, aldrig. jag tänker inte ge upp våran vänskap för något här i världen! för jag vet att jag kan lita på dej i alla lägen, du skulle aldrig ta max ifrån mej, eller svika mej. det vet jag, för jag känner dej, känner dej för den du är. det är inte okej, det är inte rätt, om jag ska vara utan dej. jag tänker inte ta ett steg, jag tänker inte resa mej eller något alls! det vet du också att jag håller, och vet du varför? för att du känner mej, du vet vem jag är. du är världsbäst, den bästa som finns, så jävla kul att va med. vi hittar alltid på något röjj, så jävla galet när vi är, och vi vet att alla älskar oss! :D heh. aldrig någonsin ska jag lämna dej, det kan jag svära på älskling! :D puss
JAG ÄLSKAR DIG!

RONNY HJÄRTA RAGGE FÖRALLTID!


Kommentarer
Postat av: hanna

vad fint :)

2010-01-16 @ 14:22:58
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0