pusspådetdåva!

jag lägger nog inte ner bloggen, näe.. näe.. NEJ!
jag gör inte det :)

men iaf, nu ska jag upp och titta på ngn film, eller först ska jag lära mej ladda hem nu ;> haha. max försöker hjälpa mej x) inte min max. utan ngn annan max, som jag har haft på msn men vet inte vem det är? men haha. han hjälper mej iaf ;> haha. brb toa (a). haha tillbaka (a)hahaahhaaahhahaah. jag är ju som jag är ja.

men nu ska jag typ fixxa lite saker, felicia kommer snart. hon sover här inatt, vilket vi bestämde för ngr min sen, hon bara spamma lite, och sen vart det så ;>. funderar på om vi ska dra och köpa nå godis eller ngt. jävligt sugen känner ja.

men nu ska jag åka och handla, sen kommer felicia! pusss !


Kommentarer
Postat av: ffelicialööke

puss på det va ((:

2010-01-04 @ 19:12:22
URL: http://hhejarnold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0