Avsultat frågestunden!

Ja nu avslutar jag frågestunden.

& Förstår inte hur omogna vissa är, men jag ska väl försöka svara utan att skratta ihjäl mej åt hur omoget folk det finns i svergie ;)

Martin rydberg -
Vad hände mellan oss?..
Ja det skulle jag kunna fråga mej om och om igen, men får aldrig fram svaret. Om jag visste svaret skulle jag prata med dej nu, då skulle vi va lika bra vänner som i sommras, men det sker inte. Du vet att jag saknar dej, eller du borde iaf veta det & jag hoppas att du vet det. Jag dumpa viktor och sen vart allting bara seppe mellan oss i den smällen också.

Elin -
Förklara vad bitchig är enligt dej? - Jag kan bara framstå en tjej som bitchig, fråga inte varför för det vet jag verkligen inte svaret på x]. men mest.. bitchig är mest.. kaxig tycker jag, måste jag nog ta och säga ;p.
Hur gör du för att gå vidare med saker och ting? - det är något jag har svårt för. men jag brukar försöka få fram en lista först på vad som är bra med det jag ska glömma, sen tar jag fram det dåliga, och då kan man inse till slut att man är värd bättre än så. det kan ta ett tag att riktigt inse, men då måste man försöka även om hoppet ligger på noll.
Någon fin/sorglig, låt som får just dej att tänka på mycket, har du något att rekomendera? - jag lyssnar på olika varje gång, fast just nu har jag fastnat för en gammal låt som jag lyssna på förr '' james morrison ft. nelly furtardo - broken strings ''.
Hur många gånger har du vart full? - ärligt talat, 0.
Är du oskuld? - ja.

Max älskling joners -
Varför är du så bäst? -
för att du gör mej till det :)
Hur äru så kan du vars så jävla söt? - för att jag har pratat med smittsamma dej :)
Äru min? - mer än någon annans :)

Hanna dror -
Om du fick välja 6 st personer, (eller flera) som du aldrig skulle klara dej utan, vilka är det? - ärlig talat, jag hatar att välja speciella. men måste faktiskt säga ida högman, emma westling, line hill andreassen, felicia lööke, max joners, linus moberg & säkert fler. men dom som jag antingen pratar/umgås med mest eller varit sjukt nära förr & fortfarande betyder lika mkt.

H :) -
Har du kille? -
njae, på g trorja väl ;)

Josefin -
Är du snygg? -
njae, men är inte fulast heller.

Kallle -
Tycker du att du har stora tuttar? -
näe, kan jag inte hålla med om. men ibland vill jag ha mindre.

Kommentarer
Postat av: ida

jag älskar dej !!!

2010-01-07 @ 21:17:05
URL: http://hhejarnold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0