Kiss N Tell

inge skola, helvete. drar nog till farmor snart, måste ha pengar till imorgon, borde vara på träning nu också, ALLTING GÅR DÅLIGT!. vet inte om det blir kb med felicia max och kanske fjuners imorgon heller? åh. ska bli 26- pallfyra hur allting kan skjuta sej själv -.- åh. aja, får väl hoppas på det bästa. vill& SKA träffa max imorgon !:( annars vet jag inte vad jag gör, dampar iaf. men nu måsta jag äta ngt, har inte ätit än, vart vaken sen 9 & klockan är 20 i 6 och jag har inte ätit :| depppppppp för jag är förjävligt sugen på oboy, pussssshej!


jag bad dej inte att gå, jag bad dej absolut inte att skrika, jag bad dej inte att prata, men jag bad dej heller inte att vara hålla käften. jag bad dej att lyssna & försöka förstå hur det är att vara en liten tjej i en stor värld, men du lyssnade som minst när jag behövde det som mest.


Ke$ha - Kiss N Tell

Kommentarer
Postat av: dyana.

Hej! Vad heter din rubriks stil? =)

2010-01-08 @ 18:07:47
URL: http://dyaanarafat.blogg.se/
Postat av: dyana

SV: Tack så mkt,!:)

2010-01-08 @ 20:36:34
URL: http://dyaanarafat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0