du har ett hjärta av guld..

du har ett hjärta av guld, och har alltid stöttat mej
för när skiten var som svårast vare du som trösta mej!
när allting gick åt helvete, när allting bara brast
när djävulen haffa mej och mitt liv blev fkd up!
ingen kunde se, nej, ingen kunde fatta
och som en smutsfläck blev jag sopad under mattan
men ingen tog hänsyn
och denna lilla sak blev mitt livs äventyr!
instängd på rummet, det som först starta som en
liten skitsak blev sedan fem gånger större!
ey, oron blev en sjukdom, som ledde till nåt hemsk
där jag förlora mina vänner, fan jag hatar det som hänt
ni var fem mot en, jag var fast och förlamad
försöker glömma, men fan vad jag hatar
tänker tillbaka, mina tårar blir till blod
för jag älskar dig syster, den enda som förstod

jag tar slut på ord, jag vet inte vad jag ska säga, den person som jag varit mot dej kan jag inte förstå mej själv. jag vill bara förlåt allt, jag vill bara ha det som det en gång va, sån vänskap som vi hade då. den va på topp men jag va in nöjd, det va så mkt som hände, men du fanns där i alla stunder. jag låg nere på botten men endå oavsätt hur jävla envis jag va på att resa mej upp så drog du mej upp, jag kom upp tack vare dej. jag älskar dej och alla stunder som vi delat, tänk alla våra hemligheter, det är något vi delat mkt, och du vet vad jag pratar om. jag skulle kunna offra livet för dej och det vet du, du är min lillesyster, och hur du än blir, så älskar jag dej. lyssna på vad jag säger till dej, jag ber dej inte om att svara eller ngt, verkligen inte. vill bara att du ska veta att jag aldrig någonsin kommer låta våran vänskap gå åt helvete helt! det finns så många låtar jag kan lyssna på och börja gråta för att jag är så rädd, så rädd om dej. att du ska försvinna eller att ngt ska hända dej och jag inte är där, det får mej att tveka på hur nära vi är idag. för vi är inte lika nära som förr, men jag är glad att jag fortfarande har dej vid min sida iaf. det finns så mkt saker inom mej, tankarna på allt om oss, våran vänskap.

anton & affe - lost without you
idakung - min ängel
fonkyfresh - ibland
fonky fresh - blodsbröder
fonkyfresh - bara för dej
axel åkerlund - utan dina andetag
fonky fresh - mina tårar blir till bod
fonky fresh - tänk alla gånger
fonky fresh - välkommnar ljuset
danish - le igen
dole - jag blöder kärlek
anton och affe - alla minnen
wonderfull life - my queen and embres
SOBER - KALLA MEJ!
george shaid - jag tror jag är kär
fonkyfresh - du va mitt allt
shorty - mamma
shorty - det som du har
kalle baah - you are my angel
kapten röd - ta inga order
kapten röd - kallakallacka
kapten röd - stjärnorna finns här
kIIIm ft. ahlex - kärleksbajs
kIIIm ft. MaaUnii - jag vill dö
Lazee ft. neverstore - hold on
Lilleman - tonårstankar
MaaUnii - natta
miick3 - sommartankar

& många många mer låtar, det vet vi båda två, tiden vi delat går inte ens att förklara med ord. jag kommer aldrig att lämna dej lillasyster, och det borde du veta vid det här laget, förlåt om jag är dum i huvet ibland, tack för att du stått ut med mej alla dessa 7 år..
JAG ÄLSKAR DIG & JAG LÄMNAR DEJ ALDRIG LILLESYSTER, YOU'RE SIMPLE THE BEST!


Kommentarer
Postat av: din syster

jag finner inga ord, jag vet inte va jag ska skriva.

jag förstår inte hur vi kan låtit de gått så här långt. vi pratar aldrig mer me varandra, kanske skriver några ord på msn. men hur långt bort du än är, så kommer du alltid ha den största platsen i mitt hjärta. vi kan bo i olika länder, du kommer alltid va den bästa.

du har sett mej förändrats genom åren och ändå så står du kvar. du är skälet till att jag finns kvar idag.

vi har gått igenom ALLT tillsammans och jag kommer aldrig glömma våra minnen. för dom sitter fast stenhårt i mej, dom kommer ingen kunna slita bort !

du är en ängel isabell, min ängel.

vart har du dina vingar?



när livet sviker är de bra att va två,

när livet sviker så lovar jag på allt att de är du och jag mot världen !

jag kan klättra på berg för dej, även fast berget är brant.

du får aldrig någonsin lämna mej för det går inte att leva i en värld där jag inte vet att du existerar.



jag saknar dej så sjukt mycket.

du kommer alltid va min enda riktiga syster, glöm aldrig de.

och du är alltid välkommen hit om de är något, för jag har all tid i världen när de gäller dej och min famn är alltid ledig för dej.

jag älskar dej 1000 varv runt jorden och tillbaka !

2010-01-21 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0