du vet inget bättre än att vara idiot.

va upp & satt på mobilen på laddarn då, fixa naglarna & titta på först The Hills, sen The City, orka bara halva The City. men iaf, och nu sitter jag här, lite smått irriterad & försöker bli glad igen. as ont i fingret -.- åååååååååh. aja, ska väl typ ringa mamma & fråga om vi kan käka thai take away, ASGOTT!. haha. vi känner dom som äger dom (h' hehehehehe. nu börjar jag bli på glatt humör igen :D haha, jag e ju som jag eeee ja :D hahahahaha :D:D:D

btw, kom på att ni aldrig fått en RIKTIGT & bra kvalité bild på min vägg som jag & miriam målat ;) eller..

jag har typ målat allt själv, men sen fick pappa damp för att det bara stod i några dagar så han sa att jag lära göra klart det sista så han kunde sätta in min soffa igen och sånt, så jag och miriam måla :D hehe, sköna minnen YA0. hih.


klicka på bilden ;)
& ja min ena hand vart SEPPE. men höll på ramla av stolen jag stod på..
& ja det ska rinna från bokstäverna
& jag är en kvinnlig kung på allt.
& ja vissa bokstäver är lite mindre än dom andra.
& JA DET ÄR KUUUUUUUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0