gävle soon

jag borde inte sitta här, verkligen inte -.- haha.
men emma sov hos mej igår, vi titta på drag me to hell
vilket jag rekomenderar om ni tycker om läskiga filmer :|
haha, höll seriöst på dö! skrek & smsa med nästan hela min kontakt lista ist :| hahahaha.
aja, vakna med emma, vi somna runt 3,
för vid 2 kom jag på att jag vela ha lösnaglar,
så då vare bara att sätta på det xD haha.
och nu ska jag käka frukost, emma gick nyss hem.
hon hann inte äta, för hon sa att hon annars inte hinner fixa sej
på en timme :o haha, aja, hon får väl göra så då.
men nu ska jag iaf äta, sen fixa mej & vänta på att emma kommer hit.
vi tar bussen till rese, tåget in till gävle, ses väl bitches! heh.
& NU MÅSTE JAG LADDA HEM MER MUSIK!
saknar lite musik på tlf, brukar vanligtsvis ha 300 låtar..
men nu har jag bara 126 ;ooo
haha, pussäääänhej!


lite smått konstig bild, men får duga, så här ser jag ut idag :). TJAAAAAARÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0