Grattis på 15års dagen, ängeln våran.



förlåtförlåtförlåt
, åh hur kunde jag va så dum i huvet. förlåt!
jag glömde bort din 15års dag ååååh, hoppas du har det bra uppe i himlen..
vi alla saknar dej, mer och mer för varje dag, vi vill bara ha dej här med oss.
bara för en dag? snälla kom tillbaka.. jag vill inte vara utan dej nå mer
när jag ensam tänker jag på allt vi kunnat dela tillsammans om det inte vore för
det som hände, jag vill inte.. jag vill inte! jag klarar inte av tankarna.. vill ha dej här hos oss..


du log mot mej en sista gång
du va så lugn som om du redan gett dej av
du såg på mej att jag va rädd
hur kan man någonsin va berädd?
jag fick låna en ängel!
som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag
du togs bort från mej alldeles för tidigt
jag fick låna en ängel för en stund
du gav mej allt ett hjärta kan
du lever kvar i mej så länge livet ger mej tid
du sa till mej va inte rädd
men säg till mej hur kan man någonsin va berädd?
jag fick låna en ängel!
som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag
du togs bort från mej alldeles för tidigt
jag fick en låna en ängel för en stund..
våran ängel..
vi alla fick låna en ängel, för en stund..

Kommentarer
Postat av: elin hirsch

älska låten!

vila i frid!

2010-01-27 @ 09:11:17
URL: http://elinhirsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0