i can't believe that your mine.

Vart inge skor.
Orkar inte blogga så mkt nu, är inte på såhär jätte glatt humör, men det funkar väl iaf för att skriva.. :)


Tog bussen till stan, träffa miriam, vi gick till donken. Hon bjöd mej på mat. Sen kom hennes kille och senare så kom linnea och erika. Men efter ett tag så gick jag Martin (Miriams ''kille'') eller hur det nu är, & självklart Miriam då till Intersport. Sen kom pappa Kim & hans tjej? aja. vi titta lite, men vi ska vänta tills min stolek har kommit in, fanns bara 38 & 40. Vilket jag inte kan ha -.- så vi väntar tills storlek 36 kommit in :) & Försökt letat på bild, men hittar ingen alls :o. Men kan ju säga att det är ett par Vita Adidas ungefär som jag har nu.. Men jag har svarta puma? haha kommer inte ihåg. Men iaf, och så är det lila skosnören :). Men nu ska jag göra ngt vettigt. Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0