i wanna be with you baby.


tjalol. haha klart att jag gör? men va fan tror ni om mej? -.-
nej det gör jag inte, jag ''håller'' på med en kille om vi nu ska säga så :)
men det va två andra killar som jag vela ha det där klart för :)
aja, slösar inte mer tid på det där, nu har du hört vad som är sanningen, jag ''håller på med endast en kille. :)

aja, orkade inte skriva igår, men kom väl hem runt halv 10. :) orkade itne göra så mkt, satt mej vid datorn en stund, sen gick jag upp tittade mina betyg.. inte så bra, men dom duger för mej, förväntade mej sämre. verkligen. G i alla förutom idrott & kemi & fysik & biologi. förutom Engelska, där hade jag MVG. :) skönt. men sen ringde jag max :) vi prata från halv 12 till runt 1. om allt möjligt, vi har pratat i tlf tre dagar i rad innan jag ska sova, så sjukt skönt. men nu ska jag typ upp klä på mej & sånt, sen ska jag va med sara :) vi hittar väl på nå skojj, ni kan ju alltid höra av er hela dagen, smsa eller ngt? :) oj juste. kom på att jag ska upp & packa upp all min packning först nu -.- haha. drygt, men måste ju :) aja. hejdå.

no matter what i have to do, i will do anything for u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0