i won't let the sun go down on me!

tjalalal
hinner inte svara på kommentarer & frågor nu, gör det senare. för nu kilar jag & emma iväg till kng! :)
tar nog med mej kameran, OCH ALLTID MOBILEN!
seriöst kär i min tlf, heh.
fast inte lika mkt som jag är i min älskade max joners som jag firar 2 veckor med idag (a)
hah. inte lång tid, men han är bara för BÄST! haha.
aja, ska upp i duschen först, sen blire fix & bussen till kng, SMSA ALLA!
kanske drar in något till storvik eller hammarby för att träffa fölk? heh.
men nu måste jag verkligen kila, emma kmr dampa för att hon kommer vara
klar när jag är i duschen (a) hah. pusshej alla soeta läsare!
bloggar nog från mobilen eller från farmors dator, eftersom vi nog sover däääääer.
tjalalala, tjaråh!


Robin Cook - I Won't Let The Sun Go Down.


<3 m a x j o n e r s , j a g ä l s k a r d i g !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0