jag älskar dig

jag vet inte vad jag ska säga, du får mej så tom på ord. vi har inte vart tillsammans länge eller ngt. men det känns så speciellt, du får mej må så bra. och vi träffas inte ofta, verkligen inte. max, du är det bästa jag har, lämna mej inte snälla stanna kvar men du betyder redan så mycket, du gör mej bara mer och mer lycklig för varje dag som går. hur kan du jämt få mitt hjärta slå dubbel slag?. jag vill inte vara för på dej, men jag vill endå att du ska veta att du är speciell, du är så bäst. varje gång jag läser dina sms ler jag, det vet alla. du får mej vara den isabella jag behöver vara. ibland kan jag även börja småfnittra, och då vet alla att det är dej jag smsar med. alla säger att jag är en glad person, men du får mej extra glad. varje gång vi pratar i tlf blir jag glad, strålar av glädje när du är inblandad. jag vet inte vart jag ska ta vägen så fort du säger att du älskar mej, jag blir så glad.. du är den bästa jag vet, den enda jag vill ha. och oavsätt hur många andra killar det kommer till mej nu, så är det dej jag vill ha. jag kommer alltid göra mitt bästa för dej, för din skull. du får mej att tänka på det bästa sättet, se saker från andra perspektiv & förstärker alltid mitt hopp. jag ber dej absoult inte att svara med ngt tillbaka, för att du bara säger att du älskar mej är allt jag behöver för att klara dagen, att veta att du är min & att jag är din är en av dom bästa känslorna jag har. du lyfter upp mina dagar utan att ens vara där eller anstränga dej alls, du behöver bara skriva 3 små ord för att får mej med ett leénde på läpparna & tankar på dej hela dagen. du finns i mina tankar hela tiden. mina vänner säger att jag pratar om dej ofta och att det märks att jag verkligen gillar dej. och även om vi inte vart tillsammans eller något länge, även om vi inte delat mkt tid, så alla sms.. alla tlfsamtal.. dom får mej må så bra. får mej att vilja det här. vill bara ha dej här hela tiden, men vi har en bit emellan varandra.. men endå så vill jag klara det här, med dej. det finns ingen som dej, som får mej så glad som du får, du är min sol, min sötis, min älskling, min babe, min bara min lillmaxi.
A boy like you is impossible to find!


9/1-10 - Max Joners, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0