JAG HAR TRÅKIGT! ;o

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
jag bodde i björksätra, umgåddes med emily & hade förövrgit as kul. 

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
jag var kär i alexander, hade världens bästa vänskap med ida emma felicia & line. 

3) FEM SNACKS DU GILLAR
eh, godis & pringles? 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Fonky fresh - ibland
Erik grönwall - over you
Admiral P - Feeling Good
James morrison - broken strings. & you make it real
LA roux - bulletproof
& jag kan nog alla låtar utan till? ja så äre.
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
- flyttat till bollnäs.
- köpa mej fri från skolan ? (a) hah
- JAG VET INTE ;oooooo
- shoppat varje dag?
- vart bortskämd åt helvete mkt? ;o

6) FEM DÅLIGA VANOR
- äter för lite
- skolan går åt helvete
- tänker på bra saker för mkt satt jag inbillar mej att det är dåligt.
- klagar på mej själv
- GLÖMSK & KLANTIG! 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
- vara kär
- sjunga
- spela fotboll
- umgås med mina vänner
- pussas hihi

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

- rosa tighta jeans
- slampigt
- lång kjol
- bh & troser ute på stan? hah
- borat ;>

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
kamera, mobil, dator, tv, max (a) HAh

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
alla som har lust ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0