max joners, jag älskar dig.

när jag hör låten så känns det jämt som du gjort den till mej, så sant.



jag saknar dig 24/7, jag saknar varje dag.
Och blir jag ledsen eller nere så ba tänker jag,
Att jag har dig, jag är lycklig, du är ljuset i mitt liv.
Och jag kommer aldrig glömma dagen 18:e Juli. 9 januari
Du är den som har gett mig gåvan,
och du kom till mig med kärlek som en ängel från ovan.
Vi pratar varje dag, för att hålla kontakten.
Och många mil emellan oss men det knäcker ju inte bandet,
Som finns emellan oss, håller oss till varandra.
Även fast jag bor i Linköping Arbrå och du nere i Kalmar Sandviken. 
Dom gångerna vi ses, har vi alltid roligt.
Vare sig det regnar, åskar, blåser eller det är soligt.
Och jag vill säga, min kärlek är oändligt stor,
Försöker alltid finnas där, och stötta dig med ord.
Genom telefonen, msn, och sms,
För det är så vi får prata, tills vi ses igen.
Blir varm i hela kroppen varje gång jag ser en bild,
och min kropp den fylls av glädje varje gång du loggar in.
Och varje gång jag jag hör ditt namn, blir jag alltid så stolt sen,
så tänker jag hur tur jag haft att jag får va din pojkvän.

Another sleepless night without you inside my mind, I know there'll be a way I have to find.
And hear my soul calling, for you my love, now baby, could you hear, my heart is calling you from here.

Om det kommer upp så löser vi alltid problemen.
Du och jag tsm, det känns som om detta var meningen.
För nu vill jag inte att vi ska gå skilda vägar.
Du och jag mot världen, spelar ingen roll vart vi hamnar,
Hand i hand på vägen genom livets stora cirkel.
Svårt att välja rätt, tillsammans så bestämmer vi vilken,
Du och jag ska ta, vi kommer överens,
Sen så håller vi en riktning och vi släpper inte den.
I will never leave your side, and thats a promise
and you have my word, and baby, yes im honest.
I love you very much, and my love is endless
I never want so see you, very sad or depressed.
Jag är din, nu, imorn, övermorn och föralltid
Och som jag sagt ett antal gånger att jag lämnar dig aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0