minnen..


alexander & isabell sommaren 09

nicoles FUCKING FJORTIS TÅRTA! haha

isabell & therese på lappens med massa folk

liseberg första dagen på sommarlovet med bästavän amanda

isabell & therese på lappens med många mer

isabell & therese på lappens med massa folk

hedåsen med sissel & amanda

ute & gick med emma. jag på bilden.

någon av dom första dagarna på hedäng skolan. jag & michelle.

toppen dag med allrabästavän i min pool.

underbar dag med bästavän michelle !

ännu en kung dag med michelle


& nu orkar jag inge mer, haha förlåt! men kommer väl mer ngn annan dag ;) haha.
nu ska jag kika på hemsidor om jag hittar så jag är lite mer SÄKER på vad jag köper för tlf i övermorgon ;) tjaråååh !
pusssssssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0