one in a milion

schemat är tydligen ändrat, så hade inte dom där ämnena i dom där tiderna,
tur att jag hade idrott iaf, för jag hade med mej saker tamefan ! :D haha.
kan ju till lägga att idrotten ägde xD haha vollyboll (L) min klass..
hehe, bollen kom och så stod jag där va lite borta så jag fick den i huvvet och '' vakna till '' haha :')
aja, dagen va dryg men bäst med min söta klass. haha. tog bussen hem,
vilket jag gör varje dag, och det är inget jag kan välja haha..
aja, sen träffa jag gustav & therese på rese,
vi stod väl och snacka i 20 min eftersom jag missat bussen -.-
haha, sen tog jag och therese 13 och gustav 41an.
och nu är jag hemma, lyssnar på en as söt låt.
är verkligen IN LOVE WITH IT ! :) haha.
& jag älskar min max, he's the best ever.


Justin Bieber - First Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0