shawty get loose

tjalol.
skolan ägde/sög emellan åt. HAHAHAHAHA gerd älskar våran klass ;o haha. cutcut. heh. bara min klass som e klockren som fattar ;> heh.

men nu ska jag till cupen med sugbanan2 ! =D ni kan ju typ träffa ossssss? =D pussva. kommer va packat med folk? och jag skulle ha spelat, men vågar inte skämma ut mej :'D. aja, nu ska jag äta, sen bäre iväg ut till bussen, möter sugbanan2 där. vi ska ha sköjjj idag !
PUSSSSSSSS PÅ DÄ VA ! :D

UPPDATERAT!!!!!!!!!

vart inge cup -.- så nu sitter jag här och trökar, ska till kb imorgon iaf med madde, men nu har jag typ världstråkigt :o haha. puss.

bella: är du vänsterhänt?
andreas: nej högerhänt? -.-
bella: ... nähe? :o
andrea: MEEEEN DUMHUVVE ! -.- XD
bella: VAFAN MOBBA INTE SÅNNA SOM INTE KAN HÖGER OCH VÄNSTER? ;o
andreas: kan inte du heller hålla reda på höger och vänster? :o
bella: AHAHAHHAHHAAHAHAH


jag älskar min max joners, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0