think so much, know so little.

UPPDATERAR OM DET DÄR INLÄGGET VA ! :D

nu är ja gla' igen =DDDDDDDD
så nu får det bli ngn sån här ''fråga'' grej :):):) read it bitch ;) heh

Årets Första Test 2010
Vad heter du
- Isabell
Vilken klass går du i - 8an
Vad heter din bästavän - Emma & Miriam, osv..
Kan hon/han lita på dig - i alla lägen.
Har du några syskon - ja en bror
Hur var år 2009 för dig - inte så här jätte bra.
Vilka firade du nyårsafton med - släkten.
Vem fick nyårspussen - ingen, men jag fick massa av min släkt (h' (a'

Har du ..
Åkt flygplan
- på dom 13 dagarna som gått på 2010, nej.
Druckit alkohol - 12 slaget? 
Slagit någon riktigt hårt - ja
Planerat ett mord - hah nej. 
En mamma - ja
En pappa - ja
En bror - ja
En syster - nej
Någon du kan lita på - jadå.
Någongång fått gått till rektorn - inte 2010 ;)

Vem ..
Kysste du senast
- max :):):):)
Krama du senast - miriam & martin krama om mej :] heh 
Höll du handen med senast - miriam på träningen
Slog du senast - MARTIN!
Hatar du - hah, fjortisar?. om jag ska välja ngn/ngt.
Gillar du - max :]

This or That
Killar eller Tjejer
- eh? jag tkr väl om killar, men jag är tjej liksom? så båda eller? hah.
Vatten eller Juice - jucie
Frukt eller Grönsaker - frukt
Tv eller Dator - båda.
Skola eller Jobba - just nu vill jag jobba ist.
Pojkvän/Flickvän eller Vänner - båda, det är ingen tvekan.

Hur/Var..
Gammal är du om 12 år
-eh vänta.. måste räkna.. 26? 
Vart befinner du dig då - där jag är lycklig iaf! ;o
Har du barn - inte nu eller? hah fatta inte?
Är du alkolist - nej.
Vill du dö - NEJHELLER ;OOOOOO glöm, lev livet vafan :)
Går du i skolan - ja.
Trivs du - bland folk, skrattigt & förstående folk. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0