We're the world's greatest.

skulle avslutat frågestunden igår, men eftersom jag prata med min älskling max i 5 timmar & 27 minuter så va klockan typ 10 i 12 när jag la på ;) haha. så avslutar den kanske senare, nu ska jag sova, orkade inte skolan idag. somna inte förns vid 3 för att vi smsa ist :'). och skulle egentligen upp 5 för att duscha, men orkade verkligen inte. vaknade 07:06 och min buss går 07:07 -.- haha. så jag har typ klätt på mej bara, ska ringa och prata med mamma och berätta att jag är hemma. haha. ingen är hemma förutom jag & min bror & min hund. och kim börjar inte förns på nästa tisdag -.- åh varför börjar våran skola så tidigt?:o haha. men nu ska jag äta ngt, måste komma ihåg att ta järntabletten! för nu har jag bödigt näsblod 3 gånger redan på morgonen :(

aja tjaråååh! pusssss :)

avslutar frågestunden KANSKE runt 2-3-4 SÅ FRÅGA PÅ!

Kommentarer
Postat av: DIN älskling

Vi pratade ju ett tag ju;) Men det blev som jag sa att du inte skulle orka:)



Ta dina järntabletter nu!:)



PUss på dig min sötis:)<333333

2010-01-07 @ 10:40:56
Postat av: Tomas



Okej jag har en fråga, tar du den i rumpan?

2010-01-07 @ 16:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0