- FRÅGESTUNDEN!

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN..
jag tänkte avsluta den på söndag, men nu har jag så tråkigt, så det får bli nu!



ida - vad har du för skidor? (;
svar: kan leta på någon bild ;) men det är iaf fischer har ingen bild på hur dom ser ut där bak.. men du kanske känner ngn som har sånna? sett många med sånna faktiskt, finns även i med blå text.. :)



anonym - kan inte du lägga upp mer outfits ? :)
svar: jo, många som tycker det. så blir väl säkert så, haha ;)

anonym - vilka bloggar brukar du kolla ?
svar: ja det finns ett inlägg om det, här är länk.

anonym - och vad tycker du isåfall om bloggarna ?
svar: jag läser inte jämt igenom vad dom gjort om dagarna, mest när jag har tid. men dom e köng ;)



lisa - varför är du så fin? :*
svar: stömpan min! det är du som är fin :] löveyah!

lisa - & varför började du blogga?
svar:
ärligt talat.. jag började för 3 år sedan, fast va aldrig bra på uppdatering, hade en blogg, visste inget om design eller ngt, men lärde mej mer och mer, och nu är det katastråf när jag inte uppdaterar ;) haha. så sen börja alla blogga, så då hade man ju redan blogg, då vare bara fortsätta :) men sen har jag gjort en massa nya bloggar fleeeera gånger! :)
&
lisa - lääjza älskar sin bälla <3<3
svar: & vettö vad? bälla älskar sin lääjza också! <3<3



anonym gör du din design själv? ps. jag älskar din blogg!!!!
svar: Ja det gör jag. Tack!


anonym (emil) - är du kåt ?

svar: Jadu Emil, det va inte svårt att gissa att det va du som slängde den där kommentaren ;), du lär ta och skaffa brud snart ;) haha. aja, men självklart jag är! men på min boi isf ;)



anonym - vad heter din pojkvän?
svar: Max Joners.

anonym - vad har du för skidor?
svar: Står där uppe på en annan fråga, finns en liten bild också.

anonym - åker din pojkvän skidor?
svar: Han tävlar i freestyle.

anonym - vad heter din stil?
svar: Ja, frågat runt lite vad andra tycker att det är.. svaret blir alltså: Jibbstyle/Skatestyle

anonym - vad har du för kamera?
svar: ehm.. vänta ska jag fixa bild.. där är den!

anonym - vad gör du på fritiden?
svar - Skidor& Vänner.

anonym - hur många gånger har du varit riktigt tokig i någon kille?
svar: ärligt talat, 3 gånger.. Först Johannes, sen Alexander, Och nu är jag helt fäst vid Max, världens bästa!

anonym - har du och din pojkvän strulat?
svar: Haha? dålig fråga, men ni fick ju fråga vad ni vela, men iaf. Ja det har vi.

anonym - hur lång är du?
svar: Jag är kort, men endå hela 1.55 lång ! :D haha.

anonym - vad har du för outfit när du åker skidor?
svar: Jag har.. Gråa byxor, en lång vit talltee med armar, en svart lite kortare tall tee, Blå jacka men sällan jackan på. svart hjälm, blåa skit scott googlar, skidorna vet ni väl nog om nu? haha.. mycket frågor om skidsaker.. eller vad jag nu ska kalla det.. haha :)

anonym - vilken kille har du haft längst förhållande med?
svar:
Alltså.. jag va väl tsm med johannes till och från, tog slut ngn timme/dag, vart tillsammans, och sånt i runt 5 år.. Annars Alexander och jag va väl "Tillsammans" i 3 månader, eller vi höll bara på. men va ungefär som va tillsammans, sen vet jag inte om det räknas, hah. aja någon av dom, sen vet man ju inte hur långt det blir mellan mej & bejb nu eller, hope it will be a long time ;)


anonym - vad tycker dina föräldrar om din stil? eftersom du inte har som så många andra?
svar: Ja dom säger inte så mycket, mamma undrar bara varför jag har så långa tröjjor, men jag älskar det. Och mina vänner, ja äkta vänner, dom diggar det också. Pappa tycker bara att det är bra att jag vågar vara mej själv!

anonym - vilken skola går du på?
svar:
Hedängskolan, Ligger i Storvik, med världens bästa klass 8Bäst.

anonym - du har sagt att du saknar sommaren 08, vad var det för speciellt med den?
svar: finns så mycket med den som va kung, som va bäst, men nu är allt bööörta, life goes on. vi va ett gäng med massa folk som hade det bäst, även hade jag pojkvän då som va med i gänget, men allt sprack, 2 år sedan, men vänner fortfarande med alla trorja. men är glad att vi alla är happy ändå today :]

anonym - går du med stora kläder i skolan också?
svar: Ja, det gör jag faktiskt, LOOOOVEIT!

anonym - kan du lägga ut din outifit mer?
svar: ja, du har svar där uppe? :)

anonym - vilka killar har du haft seriösa förhållanden med?
svar: ehm.. Johannes typ sista gången. Alexander va väl seriöst, bråk & sånt, men iaf. Max är seriöst, han e bäst!



Elin - hur länge har du och max vart tillsammans?
svar: På tisdag firar vi 2 månader ;)

Elin - när ska vi träffas igen? 
svar: hjärtat lilla, när du vill :)

Elin - vart köper du kläder?
svar: överallt och ingenstans! haha, men typ beställer mycket.. sen på typ alla ställen som alla andra köper? :) haha.

Elin - varför bytte du skola?
svar: just då vare för mina betyg och sånt.. men det bättrar sej inte så snabbt..

Elin - har du nån gång åkt snowboard? xD
svar: haha ja faktiskt! xD HAHA, dog ju! snacka om att bryta rööömpan :( haha :D

Elin - hur mke pengar har du på tlfn?
svar: Haha gummandå kommer du inte på ngt? ;) haha, jag har 0,00 kr! :D hahahahaha!

Elin - hur många sms skickar du om dagen?
svar: skickar sällan på dagen, men måååånga på kvällen ;)

Elin - vilken läsk tycker du e bäst?
svar: energidricka/fantaexotic!

Elin - tycker du om godis?
svar:nej elin, JAG ÄLSKAR GODIS ! =D

Elin - vill du fixxa header åt mig someday?
svar: åt dej kan jag göra när du än vill! :)


arijana - vad fick dig att börja blogga?
svar: faktiskt en person, amanda dahlström.

arijana - hur länge har du bloggat?
svar:
i 2-4 år.

arijana - vad gör du mest på fritiden?
svar:
Skidor & är med vänner.

arijana - favorit mat?
svar:
max! haha tjockis jagvet?

arijana - favorit färg?
svar:
alla "glada" färger! :D

arijana - favorit djur?
svar:
min hund

arijana - favorit sport?
svar:
skidor, utan tvekan!


julia - tycker du om hästar?
svar:
har inget emot dom, möjligen är jag liiiiite rädd ibland (a) haha, fast jag har klappat michelles! :D hihi.

julia - har du ridit förut , isf vart (: ?
svar:
haha näe.


anonym - vilket photoshop använder du? xD
svar:
Picasa & Något pappa fixat som man installerar med skiva till mej :)

anonym - vilken storlek på kläderna? (t.ex t-shirtarna)
svar:
jag har olika på alla, men t.ex t-hirts har jag allt från XL-XXXL på!

anonym - när och var träffade du Max första gången? :)
svar:
9 januari 2010 i kungsberget :)


Elin hirsch - hur många gånger har du och max träffats?
svar:
2 gånger bara, men vi pratar varje dag och försöker hålla kontakten så, hoppas att vi träffas nästa helg nu, om han har lov kan vi kanske försöka fixa det, vart krångel nu när jag hade lov förra veckan, och han den här veckan.. :( men i hope we will make it through.

Elin hirsch - spelar du fortfarande fotboll?
svar:
Ska nog fortsätta iår endå.. kommer vara konstigt utan.. :)

Elin hirsch - KOM TILL VALBO SNART :(
svar:
ja! åh vad jag saknar dej! :(



Elinskalk - funderar du på att börja kö snowboard ist för skider? ;)
svar:
omg din tankeläsare! :o :| haha, tänkte fleeera gånger på det idag, men det är så svårt.. då kan man ju inte raila eller hoppa, det måste ju vara lika lätt som att hitta en vattendroppe i sjön :o haha nä men nästan, haha.

Elinskalk - känns det inte förjävligt att ha sin kille på så långt avstånd? :/
svar:
jodu, det känns helt förjävligt, men när man endå hinner prata så mkt som jag & han & sånt så blire bra! för är det något jag verkligen inte vill nu, är det att han lämnar mej.

Elinskalk - haha,jag har ingen fantasi right now, i feel :D
svar:
hehe, det som finns i din fantasi är väl färger! :D haha



ja det va alla frågor, tack för dom! :)
pusstjorr!
/bellao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0