<3 justin bieber

ny header.. lära ju byta, det va ju ganska självklart nu..
& för er som inte fattat, det är slut mellan mej och max.
rent helvete om jag får säga det, men that's life.

aja, nu fick det bli på mej & min älskade bästavän linnea rustemi! aja, just nu har jag ingen riktigt ork för bloggen, skriver väl ibland, kommer va lite tungt nu i början, till och från med humöret& orken.. aja, just nu gör jag inget, känner bara doft av mat, mamma kommer väl tvinga i mej mat, & nej, jag har inte gått ner i seriös depp, men orkar typ inte göra så mkt alls. vet inte varför, känns bara jobbigt.. aja, bättrar väl sej efter ett tag, jag brukar ju inte ha svårt för att bli glad, vi får väl hoppas att det inte blir nå stort problem nu. & tack tack tack för alla kommentarer på maxinlägget! värmer nå sjukt allt ni skriver! men livet rullar på, glad som fäsiken för det. aja, nu blire tacos känner jag! gott, för en gångs skull :o jag brukar inte tycka om tacos, men nu är jag sugen! :) yeah! aja, och här får ni en underbar låt med justin bieber! :) förlåt elinskalk, i know you hate him! men han är kärlek!:o

nä nu får jag inte in ngn låt -.- det dampar!
aja, men ni får en jätte fin bild på honom iaf! puss.
/bellao

Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

hahaha, men tur att alla tycker olika då ;D annars hade det vart rena helsike (: haha, men han är ju så fuuuuuuul :D<33

2010-03-29 @ 21:53:31
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0