bäääärgettttt

nu har kungsberget fått många smeknamn.. haha :D
men va där idag också.. haha...
asså jag dör föfan snart, trött som satan.. haha :D
åkt 4 dagar i sträck, haha...
och hinner sällan sova på nätterna, för pigg då -.-
aja, men det har varit as najs, och mer blire ;)
åker imorgon & söndag.
sen blire dirrmode efter skolan till kb på torsdag..
haha, det är nonstop då också, så jag och madde drar efter skolan :]
asnäääeeejjs! :D
aja, men nu kommer det lite bilder..
eller nä, jag orkar inte..
gör alla till en film på måndag eller ngt, för det blir nog fler bilder.
det får väl bli en fjantig liten "sportlovsedit", hahaha.
skitsamma, men så fåre bli, TJARÅH!


världens bästa unge, jag älskar dej! :)
/bellao


Kommentarer
Postat av: Yohanna

hahaha bästa bild xD älskar dejj me ^^<33333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0