baby, du är allt i min dag.

nu jeflar!
pappa har gett mej lite datatid, EN TIMME! hellyeah. vi käkade nyss thai mat, as gött. aaaaja, jag är lite såhär rolig när jag skriver, bryr mej sällan om vad jag skriver, bara det inte är ngt jag kommer ångra sen.. eller ja? jag vet inte haha. aja, NU HAR JAG BARA 58 MINUTER KVAR! HIIIEELVETE! och nu bara 57.. :( gahhhh. aja, ska typ göra lite saker, håller på laddar hem mer filmer, kommer nog lite bilder igår, har inte haft så mkt för mej, så har fotograferat lite, heh. aja, men nu ska jag göra annat, pusstjorr!


har fått frågor som " hur kan du vara så glad hela tiden? " och sånt.. haha.
och vissa vela att jag skulle förklara hur jag håller mitt humör uppe så mkt, jag har inte vetat hur jag ska förklara det så har inte svarat.. men kan ju testa och försöka säga nu.. :)

"svar" - jag är ofta glad, jag vet. men det brukar inte va ngn fråga, jag är väl bara en glad person och älskar att leva?. haha, men jag tror jag förstår hur du/ni menar.. frågan skulle mer sagt varit " Du är ofta glad, men när du blir ledsen, hur blir du glad igen då? " typ något sånt? ;) ja jag lyssnar oftast på bra musik eller bara går till mina underbara vänner eller min bästa pojkvän som alltid får mej gla' ♥ ;) men typ som låten här neranför, JAG BLIR SÅ GLAD AV DEN! sen om jag hört den en gång, så kan jag vara glad en hel dag, men jag kan även bli ledsen när jag slutat lyssnat på den, så jag lyssnar FÖRJÄVLIGT ofta på musik, kan inte sitta vid datorn utan musik, det funkar bara inte.. haha, ja musik är en drog ♥ men hoppas du/ni förstår nu ;)


/ BELLAAAAOLSSSONNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0