BABY, HEAVEN IS A PLACE ON EARTH!



 låten dunkas i mina högtalare just nu! fifan va skönt, och ni kan även få min spotify spellista som dunkas just nu! här är den! och jag hoppas den livar upp eran dag, för jag kan inte va ngt annat än happy nu! och även låten happy finns med i spellistan ;) bara skön & gla' musik i spellistan ;) hoppas det gillas! aja, vart ute och fotat lite, eftersom jag hittat vart pappa hade gömt kameran  men ställde tillbaka den innan han kom hem ;) haha. aja, så här får ni lite kort! även ngt kort på mej också, hah :)
eller ni får ett annat inlägg med alla foton!


outfit of the day!
rosa mössa - jc (förra året dock.)
svarta jeans - bikbok
tjocktröjja - valient (står det iaf xD)
vit tall tee - junkyard
lila tall tee - ngn affär i östersund, kmr inte ihåg :')

peace& pussar.
/b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0