bella dissar just nu..

1.
VIRUS!
det skickas heeeela tiden, seriöst, säkert en gång i minuten, såsåsåsåsåsåsås dryyyygggt! jag blir inte lite irriterad på det heller, utan har verkligen lust att slå sönder datron hela tiden.. åååååååh -.-

2.
SÅR PÅ TUNGAN!
just nu har jag världens sår på tungan, haha nä skojja, men jag har ett sår på tungan, och det gör så jävla ont, kan knappt prata, börjar läspa ibland -.- åååh. och det va när jag va i berg1 med charlie & natta :(, bet mej själv i tungan 3 GÅNGER -.- ( inte min tunga på bild, googlade.)

3. MINA MOBILHÖRLURAR. ja en stor fedt as stor, DEN STÖRSTA dissen till dom. för dom är glapp, eller musiken blir glapp :( låter helt seppe, dom sitter helt i tlf, men det låter seppe :( åååh, så jag har ingen musik just nu, för minipod vägrar ladda, det här suger verkligen! :( jag klarar mej inte utan musik, så jag försöker rätta till mina mobil hörlurar hela tiden, dryyyygt! :(


3 FEDT DISSADE SAKER!
/bellao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0