bergätttttt

va najs idag med, måste bara säga: HÄRLIGT VÄDER!
pappa skjutsa dit oss & så tog vi buss hem! :)
aja, det va så jävla skönt väder, inget blås alls och solen sken!
sådär med folk, men som sagt, kungsberget slog sitt rekord igår,
över 4000 personer, och jag va en av dom! :]
haha, aja, isak körde på galet som vanligt, körde flipline på 4 röda :)
så nääeeejs! och ja, det har vi på film! :)
kommer upp lite sen, och mkt från lilla parken, alla raila.
alla försökte med ngt varsitt nytt, jag körde på en egen variant..
nosegrab på railen, hehe. finns kanske, men inte vad jag hört att ngn gör..
haha, jag står ju lite ut jag också, men klara det varje gång ;)
skön dag, mycket åk, skratt, skrik, irriternade och failar men även lyckad & bäst!
aja, vi tog 4 bussen hem när det stängde, och nu sitter jag här, pappa kommer snart
med donken, I LOVE MY DADYYYYY!!!!
åååh va kärlek han sprider till mej! hehe.
men nu ska jag titta på bilder & filmer från idag, btw..
bra rikard adamsson, härlig första frontflip, klara det på första försöket, HÄRLIGT! ;)

btw, finns det något bättre än att komma hem från en skön dag i berg1
och bara lägga sej och titta på tv & käka donken? svar, NÄÄÄÄEEEEJ!!!!
haha, såååå jävla skönt, JAG LÄNGTAR TILLS HAN KOMMER HEM !!! :D:D:D
fast han åkte från storvik precis när han ringde -.-

aja, pusstja!
/bellao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0