days like this

tjalalalal.
gör inte mkt alls just nu, imorgon blire fullt upp, ska på nå möte på morgonen, sen bäre nog iväg till gävle. kommer nog inte vara så aktiv alltså imorgon. och heller nog inte på torsdag x) för då ska jag först till skolan på ett annat möte klockan 11, sen hem, träffa brander & köpa googlar sen drar jag mej iväg på träning. heh, ja bella ska träna, men vad får ni inte veta förrän på kvällen när jag kommit hem ;> haha. aja, sen funderar jag på att dra mej iväg till lassas eller ngt och åka lite skidor på fredag? någon som är med? :) aja, sen på lördag & söndag kanske mäxi älskling kommer och tävlar i kungsberget, så då tar jag mej nog dit i helgen :) det är veckans planer än så länge.

GRATTIS BÄSTA JEPSER HÅLLDIN!
ha det bäst, det är du värd, tack för att du är så underbar!
pussälskardig!


lekte lite med ps med hans ögon ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0