dead and gone

DAAAAMN!
jag sitter inne en fredag, självmord!:o aja, blir inne hela dagen nog.. sjukt, jojagvet. men skulle vart hos bajen med massa folk, men det ändrade sej. och jag tror jag endå inte orkat.. mitt humör&mående är inte bra alls nu. mamma lagar mat just nu, yeah gott. vet inte riktigt vad det blir, men vet iaf att det blir pommes, STORA FETA GODA POMMES! bellaolsson goes fat, IKNOW! hehe. aja, och nu ska jag göra något annat, ska försöka få hit ngn som kan roa sej med mej ikväll, kanske åker iväg till prix och köper godis & dricka eller ngt. annars gör nog jag och papi det snart, i hope. thihi, aja. nu ska jag göra annat, ska nog testa mitt x-box också, hahahaha. inte testat på typ ... ett halvår? HAHA, jojagvet. när jag skulle ha det lät det mest " men papppaaa, jag kommer använda det ofta, jag lovar!:o " men man tröttnar ju efter ett tag, ellerhur?:o haha.

- somebody call 911, shawty fire burnin' on the dance floor.
- i'm at war, fightin' for the one that i love and the one that I truly need.
- my baby is driving me crazy.
- should i let you go?
yeah, i love sean kingston!


nu åker jag iväg med mamma & pappa och handlar!
pusstjorr!
/bellaolsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0