det tar tid, jag vet.

vart med emma idag, vi chillade, pratade i skype med rasmus & eric. sen drog vi till donken, träffa ida, felicia, anton, eddie & robin. ida & felicia hoppa av bussen vid ida. så jag, emma, anton, eddie & robin drog till donken, sen vidare till willys, köpte enegridricka, sen gick jag & emma till bussen, kom hem till mej, prata lite med rasmus, men sen titta vi lite på editar, och nyss gick hon hem. vi hade inte så mkt för oss, så det blev såva. och nu sitter jag här och trökar, inser att den här helgen hade kunnat vart bättre, men har inte vart på toppenhumör, fuckit. aja, nu ska jag försöka få upp mitt humör.

för hon va bäst försök överträffa det, ja.
för hon va bäst men kommer aldrig mer tillbaks.
för hon flyger iväg som ett pappersflygplan.


tjorrva.
/b.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0