don't ever tell me it's over

det va ngn anonym som vela se min nya hårfärg..
och det hade jag ju endå lovat, så here you got my new haircoulor ;)



& JAG BJUDER PÅ MIN FINA DUBBELHAKA!
HAHA, men den va ju såååå sexig? -.- haha.
men det vet vi ju alla att det är lätt att få ;)

HELT OREDIGERAD BILD!
men alla andra vart seppe, den här med, men såg mest normal ut iaf xD
aja, och håret ser för mörkt ut på bilden, lite ljusare är det nog, det där ser nästan svart ut :)
men aja, kommer säkert mer bilder med tiden! :)

Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

fan vad fresh du blev i håret! ;)



SV: ja ellerhur! alla säger ju så, men man ska vara gla' att man nte är som alla andra ;)



&fjortisar är ju fan roliga att kolla på. de är så :D

2010-03-04 @ 00:23:49
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0