downdowndown

ja mitt humör är typ DOWNDOWNDOWN just nu.. min bror har ju lånat min mobil fram och tillbaka, och jag har inte haft nå gratis sms, så har bara låtit kortet legat här breve datorn, och så börja jag som är dum i huvet bita på det -.- HAHA, ja jag vet, jag är dum i huvet x) men aja. så nu är det pajjat, beställt ett nytt, kommer fortfarande ha samma nummer, SKÖÖNT! :) men får inte gratis sms och sånt förrän på måndag typ.. ett rent helvete! -.- men kan ju använda tlf ändå, as skönt! bra att ha samsung vettni ;) hehe. för min ipod har fått nå jävla fel så den laddar inte när jag sätter i den i datorn, ska nog ta mej och köpa en ny sen.

- baby are down down down?

/bellaolsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0