härligt

 smått härligt? JA!!!!!
och angående att det går ner så mkt efter det där, är att folk inte hunnit kommit hem och tittat än, för sådär långt ner brukar det iaf inte gå ;) men varför det är så långt upp där 285, är för att jag gjorde fokus igår, skrev bloggen, så va väl ganska många som checka bloggän ;> hehe. aja.

fortfarande ledig, i will die. HAHA, nä men aldrig någonsin har jag varit så uttrökad av att vara ledig :o det måste vara för att alla andra är i skolan x) aja, har fått mitt telia kort idag! :D samma nummer dådå. men har inte gratis sms än, det fixar dadi till mej ikväll i think :) men nu ska jag faktiskt dra mej till köket och göra breakfast, hehe. sen ska jag försöka ta mej ut idag, orkar inte sitta inne, så ska väl försöka ta och ringa lite folk och höra om man kan göra ngt med deeeeeem :] pusstjorr!
/b.

låter som om han ska börja grina vilken sekund som helst, men älskar låten!

Kommentarer
Postat av: brander

örrö lillskit, träffas vid blåbron imorgon och göra våran byteshandel :) ?

2010-03-23 @ 15:11:21
URL: http://nbrander.blogg.se/
Postat av: ELINSKALK

själv har jag typ 25 läsare om dagen ;>

2010-03-23 @ 17:37:40
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0