hold my hand

skolan sög, hah behövde bara gå på en lektion, i'm tha köng!
haha, aja, det va aas.. (språk & för min del, svenska/engelska)
åkte tillbaka till sandviken med halv 10 bussen, va hemma halv 11 ngn gång
hann inte göra ngt, utan va bara sätta sej i bilen och åka till tandläkarn..
sitter här nu, slapp åka tillbaka till skolan, för jag va så jävla yr när vi skulle gå
ut till bilen så att jag ramla omkull, K U U U U L !
näe, för att det va massa folk omkring -.- åååååååååh dö! haha :'D
aja, pappa skjutsa hem mej, hämta kim samtidigt och skjutsa iväg han till skolan..
så skulle han åka och handla lite innan han kom hem, I'M HUNGRY!
för åt ingen frukost, och hann inte äta innan tandläkarn eftersom jag sa däruppe
att jag bara hann komma in och ut, haha.. misstolka not.
aja, snart kommer han väl.. sen tar han ut pengar åt mej så jag kan åka till gävle..
ska va med lääjza baby! vi ska handla tall tees, sen vet jag inte, kanske går runt på stan
eller ngt, kul ska vi ha iaf! :D pusstjorr!
/bellao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0