I feel my heart breakin' everytime you cry

skolan va tråkig, verkligen..
och louise lämnar oss nu :(
eller, hon är i teneriffa (STAVNING) i en vecka..
kommer vara tyst utan lillalollouise :(
aja, men efter skolan mötte jag mäddis på bussen.
vi åkte hem till mej, bytte tlf & gjorde en massa annat :)
.. kan visa vad jag hade & vad jag har nu här under :)
aja, och nu sitter jag bara här och tattar..
ska sitta ett tag till och digga den underbara låten här under som elinskalk
länka på sin blogg, and i just can't stop love it!
men imorgon ska jag va med lisatruffinibaby!
vi ska till gävle, shööppa massa talltees !!! :D:D:D
aja, nu ska jag göra annat, TJARÅÅÅÅH!


den här har jag vanligafall..
och nu har jag bytt till den här..
k l i c k a p å b i l d e r n a f ö r a t t f å d o m s t ö r r e !


Kommentarer
Postat av: brander

fint hörredu ;) när var och hur ?

2010-03-08 @ 21:38:40
URL: http://nbrander.blogg.se/
Postat av: brander

haha ajo jag snackar med henne jag. och du med ;p

2010-03-08 @ 22:19:14
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0