i see what's goin' on

vart ingen skola idag hlr.. vaknat så många gånger inatt, spytt och sånt.. jävla ångestataccer. aja, ska snart försöka få i mej ngt. men kan väl slänga in ngn bild på hur jag ser ut just nu. med webbcam (y) eftersom min taskiga pappa säger att jag bara förstör kameran så jag får inte använda den på ett tag -.- aja, och måste säga!!!!... snart fyller jag år! :D, fyller igentligen moppe, men vill inte ha någon moppe! jag vill bara ha systemkamera, vilket jag tror på. farmor tycker om mina bilder sörru ;) aja, men ska ta och kila nu! tjaråh!

blir ingen bild, orkar inte knäppa x)

" do you feel like a man, when you push me around?.. "
peace& puss.
/b.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0