if i where in your shoes

får bara en massa kommentarer, och kan inte titta dom, snacka om att jag blir sur -.- aja, och så dampar vårat internet just nu, GAAHHH va datorn älskar mej! aja, sitter här och äter en klubba, titta lite på bollnäs - saik matchen nyss, och det stod oavgjort tills en i saik kastar sin klubba så bollnäs får straff, och självklart så sätter bollnäs den, och det va i till lägget, så det avgjorde hela matchen, och då vann bollnäs med 2-1, haha. I'M THA REPORTER! hehe. aja, men nu ska jag kila upp till min säng, titta scrubs, sen söva. blir nog ingen skola imorgon.. orkar inte just nu, får se om det blir nå skola alls den här veckan, mår illa hela jävla tiden, men bland annat så kanske jag inhandlar systemkamera ngn gång i veckan, annars nästa vecka, och googlar också, av brander. aja, men nu ska jag kila. smsa, men förvänta er inte svar, delvis för att min bror har min älskade tlf, och jag har en gammal FÖR HANS SKULL. och för den andra delen, jag har inge gratis sms eller pengar xD haha. men nu ska jag verkligen kila!


pusstjorr!
/bellaolsson
lite random roligbild, hehe.

Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

SVAR TILL BELLA OLSSON DÅÅEEEH: Ja, ashell! kan ju inte gå runt & vara sjuk hela jefla tin jö. jadu, de tycker jag också bella! :D

2010-03-16 @ 23:11:19
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/
Postat av: frida

hhej isabella :)

skulle du kunna skriva vart du har köpt mössan och solbrillorna? :)

skulle verkligen uppskatta ett svar :D

2010-03-17 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0