face up

va med emma igår, fifan va näejs det va. vi sola, eftersom vi bor ngr meter från solarium nu ;) haha. så jävla skönt! sen kasta vi lite pil och dampa lite. snön bara smälter :( åååh, knäpper kort och lägger in sen, det är ju sjukt :( haha, men vill ha sommar, men vill kunna åka skidor -.- fast just nu får den försvinna. EFTERSOM JAG INTE FÅR ÅKA SKIDOR JUST NU, helvete. knät har pajjat, eller inte pajjat, men gör as ont varje gång jag railar eller hoppar, suuger. men sen sov hon hos mej, vi titta på twiligt, haha. aja, hon gick hem typ nyss. snart ska jag fixa mej, sen drar jag till henne, vi hittar nog på nå skojj idag. men nu ska jag kila! här är lite bilder från igår..

3 bilder från igår får ni.. haha :D



&& JAG ÄLSKAR EMMAS HALSBAND! =DDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0