kååbehh..

..va naajjjjeeesss! :D
åkte med isak först bara, sen joina yohanna jonte & hannes.
men sen kom ngn "smart" (jag tyckte han såg smart ut,HAHA.) emil.
haha men han va tydligen inte så smart sa han, jag tyckte han såg smart ut
och så sa jag det, men han bara dissa det :o sånt ska man ta åt sej av? dummhövve!
för han hade tydligen IG i matte, hahaha.
fast eh... jag har inte betyg alls, så jag ska inte säga så här jätte mkt.
aja, vi åkte överallt och ingen stans, men sen så körde vi offpist..
och så typ körde jag så jävla snabbt, så kunde inte svänga, så typ ramla på ngn vänster.
då hade jag isak's stavar, och dom va 75 cm.. om inte mindre?.. aja, så fick in den på ngn annan vänster
in i tröjjan, och så kötta jag hål på tröjjan -.- haha, så har ett litet hål i tröjjan nu..
men måste endå åka och köpa lite mer tröjjor, fan måste ha lite mer färger..
aja, kom dit vid 3, åkte hem 9, och nu sitter jag här...
BTW!!!, isak stackaren, (galningen) skulle åka in i skogen, men på ngn höger ramla han..
men när han ramla, så på ngn vänster slog han i skidorna i fram, så kötta upp hela skiten där fram på skidorna..
och vi som va värsta team och hade lika skidor.. :(
så måste han köpa nya nu? :((( åhhhhhh... stackarn!
då kunde han inte åka dom 2 sista timmarna, synd om honom därva!
aja, men nu typ ska jag eh... jag ska.. eh....
ska typ sitta ett tag till, prata lite med folk, sen dra mej upp till duschen.

nä nu orkar inte skriva mer.
pusstjorr ;)
/bellao

Kommentarer
Postat av: Yohanna xD

mi love kåååbeeeeee :D <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0