kärleken är vacker

tjorr.
glömde berätta om igår :o
hehe, va till valbo med tjejerna efter skolan :)
linnea cicci & erika! :)
vi va med eric & viktor, träffa även elin, emma & ngn till som jag inte kände.
men kul endå! :)
aja, skolan sög idag..
jag och linnea orkade inte va med på profilen, så vi drog in till sandviken..
käka donken, hEHEH tjockisar.
tog bussen till storvik igen, men då vare bara 5 min kvar på våran sista lektion xD
haha aja, så jag åkte hem..
jag och david hade världens snöbollskrig vid busshållplatsen, alla titta på oss..
haha, lite stört det såg ut, men iaf..
haha pusstjorr!
/bellao

Kommentarer
Postat av: emma

kul& träffa dig älskling :)<3

2010-03-12 @ 22:30:29
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0