kungsberget..

.. va as naaajs idag igen, va där med jocke, RÖÖJJJJ!
träffa massa folk, askul..
och så åkte isak runt och va gangster så jag kände inte igen honom.
men nu när jag kommer hem säger han att det va han -.-
haha, aja ska dit imorgon med jocke igen, vi e världsbäst.
THAIVANES LÅGBUDGET! bellao älskar orden.
det kommer bli najs, och bilder & filmer kommer säkert.
btw, NONSTOP i kb imorgon, AAAAAS NAJJJJJJSSS!
jag & jocke tar lite mer sovmorgon imorgon.
tar typ 12.35 bussen till kb, trorjjaaaaa...
aja, vi åker väl ngt med lilla isak också, säker fler gangsters.

& det är många som ska till kungsberget imorgon hoppas jag? :D
haha, nonstop då kommer alla gangsters.

& MIN GANGSTA P0LARE YOHANNA KOMMER VAFAN ! :D
hehe taggat! :D
aja, ni kan ju höra av er om ni ska dit, kkkkkkkyssN

för nu ska jag upp och bada, sen skare chillas, och vet ni vad? det gillas!
med godis, risifrutti, banan & fanta exotik, jag älskar mitt liv!
kysssN
/bellao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0