life goes on

nu ska bella göra macka & oboy, kila upp på rummet och titta på scrubs, blir nog skola imorgon, om det är nå värt det.. aja, sen måste jag packa imorgon & ikväll, åker ju om 2 dagar, imorgon är sista dagen jag har på mej att packa!:o haha. aja, hoppas att ni kan smsa mej ni som har mitt nummer, är på gangska bra humör. eller är på " problemlösar-humör" typ, inte ledsen eller depp, men kan endå ställa upp för folk känner jag, och det va även med i mitt dagens horskop, vilket jag inte lagt upp idag. men aja, tjaråh!

people don't change, they just grow up.
things go wrong for sure. shit happens
everyday to everyone. and the good
thing about the whole shit is that life goes on.

& jag kom på den själv. lite hjälp av den här " people changes, things goes wrong, shit hapends, but life goes on. "
peace& pussar.
/b.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0