;o

Jag är en idiot och det säger jag med egna ord.

UPDATE:

och det där skrev min seriöst dumma i huvet till bror, kim olsson.
bara för att jag åt upp alla jordgubbar i flingpaketet, hah lååål.
han såhär älskar mej, ägde ut han totalt, lura han att jag köpt flingpaketet själv..
men han ringde mamma -.- haha, och hon kan heller inte ljuga så jag kan få
fortsätta äta, BRB, NU GICK HAN UPP, TROR HAN HAR FLINGORNA MED SEJ.
KILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILL HIIIIIIM !

men han tog dom inte :] haha, aja, nu är han här och tror han är bäst och ska få lira cs?
HAHAAH, glöm boooiiii.

aja..........

juste, ska inte åka med jocke imorgon, han kunde inte.
så åker ist med isak, första gången jag riktigt snackar med honom (y'
haha, aja, han är såhär kung, filmar nog han lite.
men nu ska jag käka mat från aga,
PUSSTJORRRR!
/bellaolssossososososososssossosoossoosn som e happpyyyyy?????? ;);););););)

Kommentarer
Postat av: anonym

lägg ut bild på håret :D:D

2010-03-03 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0