kiss me thru the phone

nu är jag hemma, va med världens bästa läääääääjza idag!
vi va på stan och hade sköjj, köpte tall tees, 3 st varsina..
ehm, vart en svart, en vit & en blå! :)
och vi har haft så jävla kul att det inte finns ord före! :o
här är lite bilder, vi e galet galna, remember that bitch!
aja, nu ska jag kila.
DAGEN HAR VART KÖÖÖÖÖÖÖNG!
och helgen ska bli the same shiet ;)

läääääjzababy!

jag kör en snygg min tjorr! :D & lääääääjza!

fifan va vi är duktig på snygga miner ;o hehe :D
fick bli 3 otroligt seriöst s o o o o o o o o o e t a bilder ! =D

Kommentarer
Postat av: bajs

jaaa bästbästbäst twinnnnnnnn

love ya!

2010-03-09 @ 22:17:54
URL: http://llisatruffini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0