pieces

"rubrikrepris"

FREDAG:
röjjröjj, vart ingen skola, orkade verkligen inte. så stanna hemma, chilla. vänta på att lisa skulle sluta, sen mötte jag henne på rese runt ngn tid, kommer inte ihåg. aja, vi drog hem till mej, käka vofflor, hellyeah. sen gjorde vi allt mellan jord och himmel, hah skoja. men sen vid 9-10 tiden drog vi till kalle, AS KUL! eller, ja vi chilla, alla låg i hans säng och chilla och lyssna på " Bob Marley - No Woman No Cry & Bob Marley - Is This Love. " kärlek till dom chillis låtarna & den kvällen, vi satt på.. eller jag satt på hotel626, dom dog. så stängde av det dirr typ, sen kom pappa och hämta mej och lisa runt 1. vi kom hem, tog kladdkaka & titta på tv och sen sov vi.

LÖRDAG:
vakna upp hos mej, gick ner och käka frukost, fixa oss och sånt, så åkte vi till valbo, titta runt lite. åkte hem, va hemma ett tag, sen skjutsa stig mej & lisa till valbo, charline & amanda satt också i bilen, vi köpte redbull och daimchoklad också. as gött. sen kom vi till kalle & zäta. röjjde sönder, hade kul hela dagen/natten. sov 3 timmar, somna 6 gick upp 9, hehe. förlåt kalle & zäta.. :( men kalle åt upp min choklad, så tyst pårej!. men dom kan ju bara ekänna att dom har haft det bäst! ;) 

SÖNDAG: haha, aja. sen åkte vi hem runt 10, stig hämta oss. han skjutsa förbi oss vid donken, FRUKOST! hehe. sen skjutsade han hem oss, vi fixa oss & gjorde en massa annat i typ 2-4 timmar trorja? , sen hämta han oss igen, skjutsa oss till valbo, amanda & charline med igen. vi titta runt lite, jag hitta ett par till stekarbrillor. bild här neranför ;) aja. sen åkte vi förbi max nyss, käka där också (a) fifan va fet jag är.. och då hade vi redan skjutsat hem lisa, jag är ensamt fetto :( HAHAHA aja. och sen skjutsade charline amanda & stig hem mej. nu sitter jag här, deppar ihop :( haha. men allting känns irriterande, konstigt & cp.


dom gröna inhandlades idag, fanns inte rosa :(
fanns gula, men vela ha gröna just nu.
eller dom jag köpte kanske är lite mer bebisblå eller ngt sånt..
aja, queen är dom!
och har ett par lila sen tidigare, mer ska beställas! :D




Calle Kristiansson

waaaaaaaaaaaaaaaaaaalkin' in memphis!
/bella

Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

JAG HAR DOM ROSA! :D

nice med sterarbrillor. de ä köng!

2010-03-14 @ 19:41:33
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0