Queen Of Apology

nä nu skiter sej skolan totalt, helvete! aja, ska gå imorgon, ska på möte om ngn timme igen.. fifan va möten jag har tkr ja. men nu ska vi prata om hemundervisning i hope.. skulle lätt va skönare, lite mer diffrent men skönare.. aja, men saker börjar gå uppåt, satt och skratta igår i tlf med miriam<3. kärlek till detva! aja, nu ska jag upp & duscha, sen fixa lite sen blire iväg på möte. sitter väl hemma efter det. om inte ngn jefel lyckas tvinga ut mej.. ngr som tjatar på att jag ska ut och ha kul, kanske är bäst så? eller nej. orkar inte. sitter inne ist. aja, tipsar med 3 grymma låtar!


den sista skulle passa så jävla bra i en edit!
kanske redan finns i ngn, kanske därför jag tkr det..
haha aja, får och tänka på skidor lite när jag hör den..

puss!
/b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0